Nu byggs det i hela landet

Byggarna är just hemkomna från stugan i Klövsjö/Jämtland, ett tak skulle tätas..

Projektet slutade med nytt tak glesning, papp och plåttak. mm mm...........




Duktiga grabbar dem där byggarna nu kommer kåken stå i 100år



Även terrassen som vi har planerat under några år blev verklighet



Ett imponerande terassbygge, lät litet när byggplanen växte fram i huvudet men bra blev det




Även framsidan av huset har fått en rejäl ansiktslyftning är grymt nöjd....




4x8 meter, lite i största laget men nu har vi gott om plats




Nu är de gamla bortagna fönsterna igenlagda hängrännor och vindskivor är monterat



Garaget har fått nya portar så att skotrar och fyrhjulare står väl skyddat för väder och vind.

Nu är huset klart för att fira jul i, så det bär dit upp igen den 27 december, med bilen full av smällare och champagne.



En kvinna låg på BB för att föda sitt första barn. När värkarna tycktes lätta ett tag frågade hon barnmorskan:
"Är den svåra delen över nu?"
"Nej, de närmaste 18 åren blir värre..."


--------


"I går sköt jag en hare med gevär på hundra meter."
"Är ditt gevär så långt?"
"Nej, jag menar att jag sköt med med gevär en hare på hundra meter.2
"Jaså? Finns det så stora harar?"
"Nej! Jag sköt på hundra meter en hare med gevär."
"Då hade du tur att inte haren sköt först!"


----------

"Har du hört om kannibalen som fick hela kungariket och halva prinsessan?"

Lite kass men tankvärd.......


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0