Ja då var det dax......."EM Tjeckien here we come"

Ja då var det dax att plocka fram tävlingsinstinkten och fokusera, hm blir svårare och svårare men skall väl gå i år med.
Nu har vi renoverat automatlådan och bytt turbin servat allt monterat en extra fläkt för att minska värmen från motorn.
Och jag tyckte faktiskt när jag var ute och provkörde att det var lite extra klipp i maskin och drivlina, så nu jävlar skall det köras.
Lägenheten börjar bli klar, planen är att det i slutet på nästa vecka skall vara klart invändigt.
Men så är det också fyra byggare som jobbar 10 tim 7 dagar i veckan på den....
Schaktningen av grunden till bilhallen är klar så det känns som vi är på banan trots allt..



Ett försök till våldtäkt på verkstaden för att kolla fjädring och drivning



Nu är MUSHU lastad och alla reservdelar och verktyg är packade och lite till, NORRLANDS GULD....
Tyvärr verkar det som att vädret skall bli det samma som här.



Så här glad är Calle som skall åka i sitt första EM.
Calle har gjort snabb karriär innom trialen först en Svenska cuptävling blev 2:a, sen åkte vi till Danmark och Nordic trial där blev han 3:a och sin tredje tävling skall han åka EM i Eurotrial vad skall han bli där????

Nu skall vi dra till kompisarna och grilla ,tror jag om jag känner Mats och Ingrid rätt
Ps... i kväll skall jag ta det lungt....men det har jag sagt förr...
Vi hörs när vi är hemma igen ...


"Hur kom du hem efter festen igår?"
"Som en blixt!"
"Så snabbt?"
"Nej, men liksom i sick-sack..."

------

Sarunas besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast:
"Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad jag gjorde igår."

------

"Två kondomer gick på en fest, vet du vilken som hade roligast?"
"Den som blev fullast..."


 


Kommentarer
Postat av: Perry och Karin

Hej Mats var inne och titta på bilderna längtar redan till nästa äventyr med husbilarna.



Perry

2011-08-05 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0