Jämtland & Påsk

Vi är i Klövsjö och skall fira påsk, tycker att det var inte länge sedan vi firade påsk här sist.

Ett år går fort, tyvärr vill inte de äldre barnen följa med längre och det är väl bara en tidsfråga innan Carl följer med.
Just nu sitter Carl här i soffan och ser ut som ett åskväder, han har med Xboxen 360 4-5 nya spel, fyra fjärrkontroller men inga kablar!!!! de ligger där hemma.

På tal om barn vi har ju iallafall med oss John Rasby.....och hans tre döttrar.

Idag är det lite mulet -3 och gott om snö



Carl i köket, har lovat att inte berätta vad han hittade på nu på morgonen, men nu kan det bara bli bättre??

Efter lunchen skall vi ut i backen, John är en hejare på skidor iallafall för 25 år sedan, så några bra foto bör det bli till bloggen i kväll.



Egon blev bjuden till ett party. Direkt efter ankomsten ställde han sig och överblickade det av flaskor belamrade bordet. Egon gick därefter fram till värden, fattade hans hand i ett grepp och sa:
"Du behöver inte vara orolig för att jag redan nu ska lämna festen, jag vill bara passa på att tacka dig medan jag fortfarande känner igen dig."

-------

Han sporde försiktigt sin hustru:
"Jag förde väl inte mycket väsen av mig när jag kom hem från festen igår kväll?"
"Inte alls," svarade hustrun. "Du var tyst som en mus, men de två som bar hem dig förde ett himla oväsen."

-------

Håkan besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast:
"Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad jag gjorde igår."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0