Semester

Hemkommen från en skön resa i Kroatien med nygamla vänner.
Vår plan var 3-4 veckor semester i Kroatien, Italien eller Spanien.
En liten utflykt till Ales stenar resulterade i att vi träffade på våra gamla vänner Perry och Karin Emschen, det var 10 år sedan sist vi sågs.
En kopp kaffe och vi beslutade att naturligtvis skall vi semestra ihop!!!
Perry jagade tag i en husbil och så for vi iväg söderut på midsommardagen med Kroatien som mål.
Vad jag förstått så är deras bekanta lite konfunderade då de i våras bytte sin husbil mot en stor motorbåt, men vadå? båten finns ju kvar när vi kommer hem igen.



Här har vi landat på första campen vid Berchtesgaden.



Uppe vid Örnnästet var det obligatorisk fotografering



Här härjade den lilla Fuhrern



Så var den första campen avverkad, återkommer med nästa när andan faller på...


 

Ungar i baksätet leder till olyckor, och olyckor i baksätet leder till ungar.


-------

Går du i skolan min gosse?
- Ja.
- Och hur gammal är du då, lille vän?
- 8 år.
- Jag är 50 år och går också i skolan. Då kanske du kan gissa vad jag är?
- Dum, förstås!





Kommentarer
Postat av: Karin och Perry

Tur att vi hade en så fantastiskt duktig reseledare med oss, för henne vill vi höja ett glas ....=))

2010-08-05 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0