Min broder och min vän har gått bort

Min bror Per och hans fru Marianne omkom tragiskt i en olycka midsommar dag.
Vår familj saknar dem och sörjer med deras familj.
Jag har stundtals umgåtts mindre och andra perioder umgåtts mer tillsammans med Per och Marianne.
Vi har jagat tillsammans och har fina minnen från den perioden.
Vi har varit konkurrenter i offroadtävlingar, vi har hjälpt varann upp ur otaliga lerhål och snödriver.
Alla veteranbils träffar vi varit på med våra gamla bilar, alla de gånger vi har försökt tömma varandras whisky lager.
Jag vill minnas dem båda från den den tiden då vi vi satt tillsammans vi köksbordet med en alldeles för stor burk marängsviss och två videofilmer som vi skulle avsluta en lördagskväll med.

Vila i frid vi ses i en bättre värld.

Din bror Mats

 


Kommentarer
Postat av: jansson joakim

måste ställa frågan om det är Per och Marianne Larsson som körde biltrail för många årsedan

hoppas jag inte störde mör mycke

beklaga sorg

det var inte roligt att läsa

ta väl hand om er nu

2010-07-16 @ 19:00:20
Postat av: Nettan

Usch så hemskt! Vet att det är tufft att mista någon nära. Vi tänker på er alla! Hoppas vi ses snart, för det var längesen nu......Kramar ifrån Blåningsmåla.

2010-07-26 @ 01:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0