Badtunnans vänner

Var uppe kl.5 imorse och var ute och jagade gäss, det är skyddsjakt på dem då de snart ätit upp alla Erland betor.
En skön morgon inte alls så svårt att ta sig upp som jag trodde men nu.... är jag slö!
Skall ta min HD och köra en runda för att få lite frisk luft, sen bär det av till Karin & Perry på grillat och mer bad!!!
Sommar och semester är fantastiskt men på måndag börjar jobbet igen.



Det var ett stort ståhej igår då vi var och hämtade hem Perrys & Karins nya leksak snabbt döpt till Barbapappa.



Våra kompisar Mats & Ingrid kom förbi igår kväll när de var ute och nattvandrade.

Vi satt där tills vi blev skrynkliga och lite yra. Godnatt.....


En kvinna ligger i förlossningsrummet med värkar och skriker:
- Jag orkar inte mer! Ge mig bedövning!
Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel, din jävel!
Killen svarar lugnt:
- Om du minns så ville jag köra in den i andra hålet på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont...

Inte helt rumsren men tänkvärd......

---------

Min fru är som en blandning av en indian och en hund. Antingen är hon på krigsstigen, eller också skäller hon på mig.

---------

En man och en kvinna skulle dela vagn under en tågresa. Det fanns en våningssäng i vagnen och kvinnan sov på övre delen och mannen på den undre. Kvinnan började frysa. Hon knackade försiktigt på kanten och sa:
- Hallå? Ursäkta?
Hon hörde att mannen vaknade:
- Mmmm...?
- Jo, sa hon, jag fryser. Skulle du kunna gå och hämta en filt?
- Nja, sa mannen, jag vet ett bättre sätt.
- Vaddå? frågade kvinnan.
- Jo, vi kan låtsas att vi är gifta, sade mannen förföriskt.
Kvinnan tackade inte nej till lite myspys i sänghalmen.
- Javisst! sade hon.
- Bra! Då får du gå och hämta filten själv!



Kommentarer
Postat av: fam magnusson

tack för en trevlig kväll (som det alltid blir )

: )

2010-07-24 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0