Röjar eftermiddag

Så här på sista dagen innan hemresa var det mycket röja.... 

Men då min dator är på upphällningen så måste jag bara få föreviga dessa foto så jag kan minnas dem till sommaren.....



Vi har tidigare i veckan varit ute och värmt upp Lynx skotern och i dag fick vi ta ut Polarisen också.



Carl kör så snön fyker!!!!



Visst är det skoj.



Sätter in några foto så man minns hur Klövsjö ser ut i vinterskrud



Klövsjö kyrka



Foto över Klövsjö



Foto över klövsjön med bergen i bakgrunden



Landcruiser 100 i vinterskrud....



Lilla Sibirien, ja Sara har döpt den.



Visst är det trevligt med snö på taken



Har en Cresent 495 båt med Jonson 50hr motor, nysydda galondyner i mörkblått med fint kapell är någon sugen? 35000kr



Marie i full fart med Narnia på X-boxen



Medan Carl slappar.

På måndag är det slut på de lata dagarna då börjar skolorna igen

Marie och jag får röja på SBV Autocenter AB



Håkan hade druckit hårt i sitt liv.
Han hade varit på en hälsoundersökning vid hälsocentralen.
- Nå, vad sa läkaren om dig Håkan?
- Att det för min del var slut med konjak och whisky.
- Brännvin också?
- Nä, det tordes jag inte fråga, för då hade han väl förbjudit det med.

----
Berra och Jocke var på ett mycket blött partaj. Berra började söka sig hemåt något före Jocke. Han tog vägen över kyrkogården och i mörkret lyckades han naturligtvis drulla ner i en nygrävd grav. Där somnade han strax på granrisbädden.
Jocke passerade en timme senare och fick då höra underliga ljud från en öppen grav. Han vinglade dit, fick se en varelse röra sig i mörkret därnere och de darrande orden:
- Brr, vad jag fryser..
Jocke stirrade fånigt på fenomenet och sa sen:
- Tacka sjutton för att du fryser. Du har ju sparkat av dig all jorden

------

En bondgubbe åkte in till Stockholm & gick på bordell. Föreståndarinnan frågade om han hade några särskilde önskemål.
-Jo, sa bonden, jag skulle vilja nulla en tös med syfilis!
-Va
Jo, han envisades, & till fick han adressen till en flicka som hade varit tvungen att ta tjänstledigt just på grund av syfilis. Först ville hon inte betjäna bonden, men sedan han tjatat en stund gav hon med sig. Efteråt frågade hon:
-Men varför vill du så gärna ha syfilis?
-Jo, svarade han så fort ja kommer hem, så ska ja ta & knulla våran piga. För ja vet, att hennes fästman, han har ihopét med taxeringsintendentens kärring- & det e den jävla taxeringsintendenten som ja vill åt!






Kommentarer
Postat av: JOAKIM

HÄNDER DET INGET KUL I SKÅNE

2010-03-03 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0