På sista versen i Klövsjö

Sitter i stugan och tittar på Mas-Jävlar inte helt utan att man ser vissa drag från byn en helt otrolig film har ni inte sett den så gör det!!!!

Största som hänt i fjor var varg jakten och året dessför innan var det björnen som slog ihjäl en i grannbyn.
Fyfan här händer nåt heeela tiiden.

Vad blir en same-bo när han fyller 50?


Har läst att jag troligen lider av någon form av dator damp enligt Herr Bengt Siggehulk, har också läst i min dotters blogg att jag liknar Bengt Siggehulk då hon även kallar mig för Hulken.....
 
Livet är märkligt, ena dagen vill man knappt gå gå till jobbet pga sin kollega, nästa dag går man dit som helt egen jobbar som faa..n och alla hjulen snurrar.
Sen säljer man hälften och åker till Jämtland, tror att jag pratat med nya kollegan minst 10 gånger dagligen och hjulen rullar ännu fortar då han sålt 4 bilar under mellandagarna och han skall inte börja jobba förren på måndag den 11/1.

Hur kommer 2010 att bli??????

Ska bli ett intressant år.



Svar:- En 50-lapp!!!!!!!


Har vad min dotter blivet beskyld för att ha torr humor.....så varför inte.

Varför har tomten aldrig könssjukdomar?

han har sin renhjord......


-----

Har hört att de skall öppna restaurang på månen.
Schysst käk men ingen atmosfär

----

Kalle mötte Pelle på sjuhuset. Pelle går bredbent och grimascherar av smärta.

- Men, säger Kalle, vad har du gjort?
- Jag har kastrerat mig mot den där svinainfluensan. Och jävlar vad ont det gjorde när de tog bort kulorna!
- Kasterat, säger Kalle, du menar väl vaccinerat?
- Jävlar! Det var ju så det hette! 

------

När Jane träffade Tarzan så uppstod kärlek och lust omedelbart.

Jane frågade Tarzan hur han brukade lösa " sexbiten " i djungeln.

- Tarzan vet inte sex, blev svaret.

Jane förklarade.

- Aah , det! Tarzan göra med hål i träd (därav namnet juckapalm )!

Jane förklarade att nu var det slut med det och klädde av sig, lade sig på golvet och pekade på stället där Tarzan skulle göra "det" i fortsättningen.

Tarzan tog av sig höftskynket och såg minst sagt ut att vara redo för den nya övningen. Plötsligt tog han ett steg framåt och sparkade Jane rätt i härligheten!

Efter att hon rullat runt på golvet i ett par minuter och lärt Tarzan alla ord, som man inte behöver kunna, väste hon mellan sammanbitna tänder:

- Varför i helvete gjorde du så där?

- Tarzan bara kolla, inga getingar!







  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0