2010 här kommer vi....

Sitter i soffan totalt slut efter ett riktigt tufft race med xboxen mot Stefan Olsson, till barnens stora förtvivlan, ska ni köra heeeela kvällen?????  

Nä nu skall vi berätta om nyår först.


 

Ett riktigt trevlig nyår med god mat och trevligt sällskap

Stefan med skumpan som ni ser så var det inte välkommstdrinken, syns på Stefans koncentrerade blick.

 

Och här har vi helan och halvan med laxförrätten



Så här såg det ut i Klövsjö vid 12,00 i natt -8 och snö mysigt.



I dag åkte vi till nya stugan med skotern för pulka race, Carl sitter i pulkan klar för race.



Här kommer Stefan i full fart och publiken gör vågen.



Här står publiken och ler i kapp utanför timmerstugan.



Nu är Loffe trött så det är dax att åka till gamla stugan igen och spela tv-spel.


En hippie kliver på en buss och får syn på en söt nunna.
Han sätter sig bredvid henne och frågar "Vill du ha sex med mig?"
"Nej" svarar hon, "jag är gift med Gud", sedan reser hon sig och
kliver av vid nästa busshållplats.
Då säger busschauffören, som råkat höra hela konversationen "Jag
vet hur du kan göra för att få ha sex med nunnan."
"Jaså? Och..?" säger hippien.
"Hon åker till kyrkogården varje tisdagsnatt vid midnatt för att be,
så allt du behöver göra är att klä dig i en rock med luva, strö
lite glitter i skägget och dyka upp på kyrkogården och påstå att du
är Gud"
Hippien bestämmer sig för att göra ett försök och dyker upp på
kyrkogården på tisdagsnatten, klädd som chauffören föreslagit.
"Jag är Gud" presenterar han sig för nunnan samtidigt som han håller
huvan långt ned över sitt ansikte. "Ha sex med mig!"
Nunnan går med på det hela utan att ifrågasätta, men ber honom att
enbart hålla sig till analsex eftersom hon absolut inte vill förlora
sin oskuld.
"Gud" håller med nunnan och skrider sedan snabbt till verket. När
han är färdig hoppar han upp och sliter av sig huvan.
"Ha ha!!" ropar han. "Jag är hippien!"
"Ha ha!!" ropar nunnan. Jag är busschauffören!"

-----
En ryss, en amerikan och en svensk satt på en bar. Det fick syn på en man som liknade Jesus och gick över och frågade honom:
-Är Du verkligen Jesus.
Ja svarade Jesus.
-Oh snälla! sa ryssen - hjälp mig att bli kvitt min ryggvärk. Jesus lade handen över rygggen och strök honom över det onda och ryssen pustade ut, inget ryggont längre!
-Oh snälla sa amerikanen, jag har ständig huvudvärk - hjälp mig snälla Jesus.
-Ja då sa Jesus och smekte honom över pannan - vips var huvudvärken borta.
Därefter vände sig Jesus till svensken och undrade vad han kunde hjälpa honom med varpå svensken svarade:
-För helvete - rör mig inte - jag är sjukskriven!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0