Skön lördag

Just hemkommen från hamnen efter en heldag till havs tillsammans med Thomas, ett tag i förmiddags var det tjockt med dimma och nästan vindstilla snacka om att man kan komma vilse på sjön.
Men, men nu har vi sett Saltholmen på nära håll!!
Och ingen fisk blev det, väldigt dåligt fiske idag, men så slapp vi rensa fisk.



Vår lilla fiskebåt tuffa på fint i dag gick som en klocka.



Hittade detta fina foto från Österike i somras då vi äntligen fick vår wienerschnitzel och öl.
l
På tal om mat, jag får nog avrunda bloggandet för nu kommer strax Thomas, Eva och dotterrn Therese och grillar hos oss, trevlig kväll...


 

Hon:
- Ett ord till från dej så åker jag hem till mamma!
Han:
- Taxi!

---------

- Kör mej till BB, sa den kraftiga flickan till taxichauffören, som ställde sig på gaspedalen
- Lugn, vrålade hon. Kör inte så fort! Jag jobbar bara i receptionen!

----------

Drakula hade skickat ut tre vampyrer för att se vem av dom som kunde samla ihop mest blod.
Den första som kom tillbaka hade med sig två droppar blod.
Han sa:
- Ser ni bondgården där borta, där sög jag blod ur en bondflicka.
Då kom den andra in med tre droppar blod och sa:
- Ser ni slottet där på berget, jag sög blod ur en prinssessa!
Sen kommer den tredje vampyren in med blod i hela ansiktet och sa:
- Ser ni muren där borta, den såg inte JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0