Nu är det fredagsmys...

Fredag den 13..
Nä jag har inget att klaga på, dagen har fortlöpt som vanligt en massa offroadfolk som kommit och hälsat på och vi har kunnat snacka massor med offroad.
Har i dag tagit beslut på att vi skall ställa ut nästa helg på High Chaparall Sveriges största offroadträff.
Annie och Mattias kommer att stå i tältet Calle Camp erbjöd sig att hjälpa till skulle bara stämma av med flickvännen, kul och se vem som bestämmer.



Vi reparerar gamla kupan som de tidigare tog in halm på loftet i, "toode de"! säger den oinvigde.
Utanför kupan blir det ett trädäck och för den oinvigde detta är inte Nimis!!!!!!!
 
'

Uppe ifrån trädäcket har man en fantastisk utsik över kvällssolen, platsen är också ett bra rådjurspass.
För den oinvigde så är rådjur en liten ko varav tjuren har horn och kallas bock för att han kan ha flera små kor,,tror jag.



Man har också bra utkik över grannen och hans svärmor, men på det hållet har jag aldrig,,sett en bock..



Vår damm var helt torr för en vecka sedan men i natt kom det ca 120mm regn så nu är den full.
'


Här sitter kära hustrun och pratar med sina blommor.



Men nu är det fredagsmys som gäller.


Sen blir det avslut med filmen Mongol.


Taxichaffisen:
- Sonen din gav mycket mer dricks!
Pappan surt till svar:
- Han har en rik far vilket jag saknar!!!

-----------------

Två män i Norrland sitter och pimplar och filosoferar på riktiga mäns vis och dricker öl.
 
Efter att ha suttit stilla i några timmar så säger Jan till Tommy:
 
” Hörrudu Tommy, jag tror att jag vill skiljas från frugan. Hon ha int´ prata med mig på två månader!”
 
Tommy funderar, och dricker sakta ur sin Norrlands Guld innan han långgsamt svarar:
 
”Näe, det tyck´ ja att du noga skall tänka igenom. Såna kärringar ä nog svåra att hitta...

----------------

Läkaren till den äkta maken:
- Ni har en ny kvinna när er fru skrivs ut.
Mannen:
- Vad händer om hustrun märker det då?--



Kommentarer
Postat av: magnussons

så mysigt ni ser ut att ha :)

2010-08-14 @ 11:16:54
Postat av: Mats M

Nu vill vi snart få reda på vem som bestämde, Calle eller hans flickvän?

2010-08-20 @ 06:09:13
Postat av: Mats M

En hel vecka och ingenting skrivet. Lever du?

2010-08-20 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0