Helgens bravader och måndagens slit

Sitter lite seg nu på kvällskvisten och funderar på livet, och vad blev det av det?
Vem uppfann att man skulle ha två dagar helg och fem dagar arbete? Vilket påfund!!!!
Vänd på skitet så vi kan fiska, köra offroad och jaga mer.
Har passat på att besöka min kära mor ikväll, så passade Marie på att besöka vår dotter Sara det är ju så att ingen av dem kör bil så det blir Marie och jag som får fara runt.
Men det positiva är att min mor inte flyttar just nu så jag slapp bära möbler som Marie fick göra. Hi!!!!!!!



Efter storstädning kommer fiske, tyvärr kom inte fisken på samma ide´



Fördelen med att ha en grill är att vännerna kommer hem och grillar hos en och bjuder en på mat.



Och så här bra blev den kvällen med mat och dricka.
Några whisky senare blev det önskekväll på gamla bra låtar då vi såg på musik via youtube på datorn och projektorn, kul och se vilka olika musiksmak vi har.


Kannibalerna äter lunch. Den ena säger plötsligt:
- Jag tycker inte om din fru.
- Du kan väl äta upp potatisen åtminstone.

---------

Och detta kallas fastland, sa matrosen, när han vinglade hemåt.

---------

Matthandlaren sov lite oroligt och pratade i sömnen.
- Persisk matta 40 000 kr, Kashmir 35 000 kr.
Hans hand känner på hustrun och han mumlar:
- Begagnad dörrmatta, en och femtio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0