Fredag igen??!!!!!

Fy fa--n vad jag är manlig ikväll, trött förkyld och eländig.
Och var tog nu den här veckan vägen?
Sju sålda bilar och febern i topp den här veckan, troligen en liten bivärkning från förra helgens hallå alla gamla kompisar i offroadvärlden klart vi skall gå på nattklubb???!!!Varför gör man sånt?
Bara konstatera man börjar bli för gammal för sådana äventyr.

Fredagen var full av stress, packa, fixa med den havererade dragbilen, sen fullfart upp til High Chaparall, sätta upp säljtältet binda linor blåser som fa-n.
Tillbaka till campen lugn, lugn , stressa ner puuuuu. Hej lille Göran!!!!sen var det kört...
Vaknade tidigt dagen efter mörkt som bara den kl, 7,30 var är jag jo Marie har lekt krig och mörklagt hela husbilen finns överhuvudtaget ingenstans solen kunne komma in.

Upp som tusan utställningstältet skall vara klart kl, 8,00 bara till att jalla, jalla.
När vi precis börjar bli klara med utställningen, upplyser en snäll passerande jo du Mats du skall vara i kval till MUDDRACET om 5 minuter!!!!!!!!!!!
Då tyckte faktist jag lite synd om mig själv, varför anmäler man sig till sådant när man inte är riktigt nykter????



Jag lovar när jag står här inför starten mådde jag inte som en kung, men har man tagit fan i båten får man ro den i land.



En smygstart måste hitta rytmen.



Va fan skit i rytmen full gas och följ spåret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Här sket det sig för förra årets vinnare när han rasade framaxeln.



Så här imponerade är mina supporters efter att jag dödat motorn i finalkörningen i det djupaste surhålet.



Men inte skall man vara missnöjd jag ÖVERLEVDE!!!!!!! lite skitig men vadå syns man inte finns man inte.



Ett kul offroad fordon som bjöd på mycket  show.



Tobbe har de ultimata offroad kängerna allt som rinner in rinner också ut.



Så här skitig blev den bara efter en liten runda i skogen...




Nu vet jag varför motorn blev så trött på mig så att den somnade in.

Nu Mats & Annie har jag bloggat så nu kan ni inte klaga, hm varför har ni inte bloggat??
Jo föresten Calle betämmer hemma han stod i tältet hela lördagen!!!



 

E det konstigt att man e som man e?

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit, den slampan, levde ihop med 7 män, Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år.

Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag har blivit.

 

Pelle berättar om Skåne:
- Det är gult och aningen dyrare än renat!!!

-------

Göteborgstanten handlade till julen en två och ett halvt kilos nätpåse med apelsiner.
På vägen hem med spårvagnen var hon tvungen att stå. Spårvagnen skumpade hit och dit, och hon tappade så att några apelsiner föll ur och rullade nerför mittgången.
Tanten böjde sig ner för att plocka upp dem och i samma ögonblick råkade hon lägga av en brakis, som fick en lustig göteborgare att utbrista:
- Det är helt okej frun, kan man inte fånga de levande så är det lika bra att skjuta dem!!!

-------

Hugo kommer in till kvällsmaten, lerig från topp till tå.
Hugos mamma:
- Hugo, du var mig en liten skitig kulting! Du vet vad en kulting är, va?
Hugo finner sig snabbt, ler och svarar snällt:
- Ja mamma, barnet till en sugga.





-------

Kommentarer
Postat av: Mats Magnusson

Har inte haft tid, all tid har gått åt på att klaga

på ditt obloggande. Jag ska ta mig i kragen och blogga på söndag. Det blir säkert en dag med mycke sittande(eller liggande) eftersom det är kräftskiva på lördag. Ha det bra.

2010-08-27 @ 22:03:23
Postat av: Anna

Ni ser verkligen ut att ha haft en heltokig dag:)

2010-08-28 @ 22:42:16
URL: http://stallion.blogg.se/
Postat av: Perry och Karin; Tobbe

Alltid lika kul att vara med er, dina supportrar!!

2010-09-16 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0