En Glad Påsk till alla er som läser

Idag har vi en fantastisk vinterdag i Klövsjö, några minus och lite snö i natt och nu är det 6 plus och solsken.
Satt för en liten stund sedan i trädgårdsmöblerna (Ja,Ja de kom inte in i fjor) med en drink i solen, kanon skönt!!!
I morse var vi ute på fjället med skotrarna blev ca 6 mil som sagt fantastiskt väder.



Idag var det Maries tur att följa med.



John fick åka själv i dag, jag tror att hans döttrar har bestämt sig, de skall!! inte ha skoj.



Idag fick Marie också uppleva Fettjeåfallet






Vi testade ett nytt skoterspår upp på Vemdalsskalets toppstation en fantastisk utsikt

Sen for vi till Vargens fika stuga för obligatorisk chocklad & grädde samt våffla & grädde.
Sen var det bara 1,5 mil hem på skoter och fixa påsk maten.



 

- Mamma! Får jag leka med Joel?
- Du vet vad jag tycker om honom!
- Men kan jag slå honom på käften då?

-------

- Men vad har du gjort?
- En kille bet mig i näsan!
- Skulle du känna igen honom om du fick se honom?
- Ja, jag har hans öra i fickan.

 



Kommentarer
Postat av: Annie

Glad påsk på er med!

2010-04-04 @ 01:31:22
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Magnussons

Hallå era fjällrävar. Det låter behagligt att sitta ute med en drink. Dock tycker jag att Marie borde ransonera drinkarna så jag slipper läsa samma historia två gånger.

Glad påsk och ta det lungt på vägarna önskar Magnussons

2010-04-04 @ 20:48:22
Postat av: Nettan

Det ser så underbart trevligt ut på alla korten. Visst blir man avundsjuk!! Det där med tekniska prylar, förra gången var det tv kortet och denna gång kablar till x-box. Kanske snart är läge för dubbla uppsättningar? Men det finns ju annat man kan göra, eller hur Marie? Kram nettan

2010-04-05 @ 12:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0