Hösten är kommen

En riktig höstdag, i dag pratade jag med en norrlänning där har det kommit snö!!
Jag är och blir nog aldrig någon fan av höst och vinter, våren är härlig för då kommer snart sommaren!
Har just hämtat mig efter fredagens resa till Strängnäs, Linköping och Västervik konstaterade att det är för långt att köra på en dag.
Och vad gör man då? Jo köper en ny bil i Strängnäs!
Kan man söka för sånt?
Förr var jag schizofren men nu mår vi bättre.....
Vill gratulera John som i dag tog sitt släpkort BE, bättre sent än aldrig då hans plan var att han skulle ha det till Polen resan.
I dag har jag jobbat för att få ihop ett bilförsäljnings underlag http://bytbil.com/bilar/handlare/rvghpkyg
Har ytterligare några bilar på väg in, så det är bara att kämpa vidare.
Imorgon hämtas LT1 motorn hem från Mölndal samt en Vitara från Göteborg.



Visst är det häftigt!!!



Danskarna bjuder in till dans, endast tre Svenska team har nappat!!
Jag & Göran Friberg, Mattias Bomelin & Annie Skarped samt Rickard Rasby

Sealand Challenge 2009 23-25 Okt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0