6 dagar kvar

Efter en dålig dag på jobbet kom Göran infarande. 
Hos Göran är humöret i topp, han har lyckats översätta de Polska reglerna till Svenska, kanske med en något annorlunda text än rikssvenskan men fullt fungerande.
Vi ringde Per Bertelsen, för vi fick fler och fler frågetecken på reglerna, men han menade på att det var bara att köra, hm, driver han med oss eller??



Nu är madmax plåten målad och klar för fastsättning, Göran kom med de kortade kardanerna i kväll.
Imorgon kommer de modifierade yokarna så vi kan börja slutmontera.

Fiskebåten Tode-Loo har anlänt, lite tvätt och oljebyte sen skall den i havet igen så vi kan fiska torsk i höst.

Skall bli riktigt roligt att glida på böljan den blå.



En kvinna sitter på en bar och har på sig jeans och en top. Hon har aldrig rakat sig under armarna, och som resultat har hon två mörka, yviga buskar under varje arm. Var tjugonde minut sträcker hon upp ena armen och vinkar till bartendern att hon vill ha en ny drink, och detta fortsätter under hela kvällen. Och varje gång hon gör så, kan resten utav barfolket se hennes armbuskar.
Några minuter före stängningsdags vinkar ett fyllo till sig bartendern och säger:
- Ja..jag skulle vilja bjuda ballerinan där borta på en drink.
- Vad får er att tro att hon är en ballerina?
- En tjej som kan lyfta upp sitt ben så högt måste vara en ballerina.


En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagna ögon och en golfklubba virad runt halsen.

- Vad har hänt? frågar läkaren.

- Jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage. Vi gick ut i hagen och letade efter bollen och då såg jag att en av korna hade nåt vitt där bak. Jag gick dit och lyfte på kossans svans och där satt mycket riktigt en golfboll med min frus initialer på. Jag höll fortfarande upp kosvansen när jag ropade till min fru "Den här ser ut som din!" Sen minns jag inget mer

 


En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när plötsligt bensinen tog slut och det blev tvärstopp. En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom för en ritt till närmaste stad. Det blev en lugn färd bortsett från att var femte minut så skrek indianen "Yahoo!!" så att det ekade mellan bergen. Väl inne i staden så lämnade indianen kvinnan vid bensinstationen med ett sista matt "yahoo..." Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt... - Ingenting, svarade kvinnan. Jag bara satt bakom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av. - Damen lilla, indianer använder inte sadel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0