4 dagar kvar

Vilket skitväder, det är tur att man tillbringar sitt liv i verkstaden numera.
Göran monterade Terratripp i dag och satt svor över en väldigt kass instruktionsbok..
Själv fick jag bygga om dragkroken på Patrolen så att även det främre axelen på släpen når i gatan, sådana  
i-lands problem får man när man höjer bilen 4".
Har även spunget runt i husen och plockat fram reservdelar inför resan.
Föresten jag sålde min Chevrolet Blazer -89 till en halvfinne från Umeå väldigt trevlig grabb, första gången han var i Skåne så jag tycke att det var bäst att hämta honom på sturup flygplats.
Jag och Calle tyckte det var ett stort äventyr att köra och hälsa på Göran i Flyinge ca 4mil med den bilen, så tar den gode norrlänningen och sätter sig i bilen och drar till Umeå 150mil ca 16 timmar i bilen coolt!!!



Efter som jag inte hunnigt ta några foto på bygget i dag, så sätter jag in ett foto på Annie när hon styr vår tidgare båt i sundet utan för Malmö man skymtar Turning Torso strax bakom henne.



Ett kul foto på Leif och min tidigare bil, då vi har fixat specialfälgar så han fick in den i sin racebuss.

I morgon kommer Göran, Saruna och John så att vi kan samla ihop alla reservdelar och vertyg tillsammans inför resan till Polen....


En jumbojet som flyger över atlanten får plötsligt problem med motorerna. När planet
störtar springer en flygvärdinna in i cockpiten, sliter av sig blusen och skriker till
piloten.- Snälla, låt mig få känna mig som en riktig kvinna nu när jag ska dö!
Så piloten sliter av sig sin skjortan och säger. - Stryk den här.

-------
- Vet du hur man får en trekilos fettklump att se bra ut?
- Nä...?
- Man sätter dit en bröstvårta.

-------
Stina som var religiös hade varit tillsammans med sin första kille. Hon tyckte att hon var tvungen att gå till sin lokala präst för att tala om det. "Min pojkvän följde med mig hem igår kväll", berättade hon. "Var det synd?" "Nej inte var det det", sa prästen lugnande. "Vi la oss på min säng och kramades och pussades. Var det synd?" "Nej, inte heller det är synd!" fortsatte prästen. "Sen klädde vi av oss nakna och kröp ner i sängen. Är det synd?" "Nej, nej, sa prästen. Men vad gjorde ni sen?" "Sen kom min mamma in i rummet!" sa Stina. "Det var synd!" utbrast prästen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0