Ang,dum eller otur!

Om.... man inte kan sova, ligger vaken i timmar... går upp käkar macka startar datan.....får se ett inlägg från Sam"hall" är det konstigt att man får damp??????
Klockan är 3.56 är gubben dum eller har han otur det är frågan?
Vill inte låta gnällig...var bland annat i Polen i höst för att få en koll på vad riktig tävling är vilket har gett betydligt mer erfarenhet än att sitta ringside på en folkrace tävling i Hästveda.
När det gäller offroad borde Sam omedelbart lämna offroaden innan han gör mer skada om det nu är möjligt.
Jag och många fler vill inte att de som är duktiga i sporten typ Göran Ekström skall tröttna på att jobba med offroaden pga. turbolens som sådana som Sam med kollegor skapar!    

Skrev lite elakt att Sams "tänka" är som uttrycket "jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

Vad gör han???? jo skyller på Malle?????       Behöver jag säga mer.........

Läs http://hjernesyg.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=190&sid=c6d52e91ea70da85bc056b46b112bb53



Om ni skulle bli riktigt sugen på att ta med familjen på semester så kan jag verkligen rekommendera denna fantastiska husbil!!
En dag i somras dök Martin från Danmark upp i denna bil tillsammans med sin familj fru, dotter ca 4år samt dotter 2år ca tror jag de är.
Efter att besökt oss körde de till norrland och sen över till Finland och tillbaks till Danmark.
Om jag bara tänkte tanken att föreslå detta för hustrun, skulle historien om mannens bästa vän defenitivt gälla!!

"För att testa vem som är mannens bästa vän, sätt hunden tillsammans med hustrun i skuffen på din kombi, lämna dem där i en timme,.
Öppna sen skuffen och se vem av dem som är glad att se dig????" 

Denna glada herre har hjälpt mig att plocka ner en billyft i Stockholms trakten i dag, han körde upp i går gladihågen med sovsäck och hängmatta!!!! 
Sov i hängmattan hela natten, ringde till mig och beklagade sig att han blev svettig i natt, vafan det var ju minus i natt!!!!
Kör man ryska bilar sover i hängmatta i Oktober då är man en riktig viking!!!
Ps, skönt att han inte gick i kjol.....

Annie kom hem i onsdag och klagade på att bilen som jag lånat henne drog alldeles för mycket bensin!!!
Tidigare har hon klagat på att hon inte kom på sommarsemester, så nu har jag botat båda.
I dag hämtade Mattias och jag en Seat Ibiza 1,2L 12v super snålis.....till Annie.

  


"Hej du"

Två polare står och slår en sjua vid en buske i skogskanten efter en blöt fest.

" Va fan runkar du?
" Hm ja.
"Är det svårt att få upp den?
"Ja.
"Prova med din egen!!!!

-------
En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något, som vid närmare påseende visade det sig vara en sån där oljelampa. Och när hon gned den, så kom naturligtvis en ande fram.
- Får jag tre önskningar nu? frågade hon.
- Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och global konkurrens och sån skit så får man endast EN önskning nuförtiden. Nå, vad ska det vara?
- I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra.

Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:
- Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år! Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra, men inte SÅ bra! Önska nåt annat.

Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:
- Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och älsklig man, som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet, som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat.

Anden var tyst en stund och suckade sedan.
- Få se på den där kartan igen...


-------

Två pojkar stod och pratade vid en busshållsplats då den ena av dem utropade en rejäl svordom just som en gammal präst gick förbi:
- Tror du inte att djävulen hämtar dej om du ropar på honom?
Pojken tittade ett tag på prästen och sa sedan:
- Det är väl värre för dej, du pratar ju illa om honom varje söndag

-------

Två godsägare stod och pratade om världsliga problem och så kom man in och pratade om sex. -Hördu du jag undrar om man kan klassa ett samlag som nöje eller arbete. - Det var lite klurigt, roligt är det ju men svett blir man. Vi frågar drängen vad han tror. -Hördu drängursling kan du säga oss om ett samlag är nöje eller arbete. "Drängen grunnade lite och svarade" -Det är jag övertygad om att det är ett nöje för hade det varit arbete hade jag fått göra det också.  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0