Måndag efter middag

Körde ut på vinst och förlust för att söka det ultimata fiskevattnet tillsammans med bla. Ronja som vaknade hm, tidigt redan kl.13,00.

 

Jag har en passion för broar i sten, denna fantastiska bro byggdes 1852 och är en av skandinaviens längsta stenbroar och den hittade jag strax utanför Åsarna.





Ser man dessa två foto och man är intresserad av flugfiske så kan jag berätta att denna fors är en av Sveriges bästa fiskevatten då detta är Ljungan i full kraft.



Efter en sådan dags slit krävs lide mad och en liden jävel.



Ett recept som borde föras in i kokboken som det bästa sättet att förena Norrland och Tysk kultur.



Frågan är vad gör Calle mitt ute i buskaget?



Jo Calle har lånat Bertils fyrhjulare och han har skoj när han mejar ner slyn på vår tomt



Här mejar han ner lite sly så att våra gäster får det lättare att hitta till gästtoan...



Nu inser man hur gammal och gubbsjuk man är när jag fann dessa foto på en annan blogg på kandidaterna till Finalen i Miss Universum som går den 23e Augusti på Paradise Island, så inser man att inte skulle jag kunna välja ut någon speciel av dessa, tur att jag har Marie.

Fortfarande ingen kommentar? vi ses....



Precis som med no-name så förstår jag inte alla historier..Ronja berättade för mig i bilen...
Vad för djur har det slappaste könsorganet?
Fladdermusen!!!!
Hmmmm..... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej! ni får verkligen inte besöka sådana ställen när jag inte är med!! Jag som älskar vatten! Hoppas ni har tagit massa foton! Nästa gång får ni ta med min systemkamera!!

2009-06-29 @ 21:36:12
Postat av: Annie

Ni ser ju ut att ha det härligt :D Förresten så har jag bloggat nu, så läs!

2009-06-29 @ 23:35:39
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0