Ja, inte har det hänt lite!

Nu är det ett tag sedan jag skrev, semestern är slut och man vet att det är ett år till nästa.
För att nu inte bryta ihop fullständigt får man kolla vad man gjort de sista veckorna.
Husbilen är nu besiktigad och nummerplåtarna är monterade, skönt.




John bjöd hem Transgothian teamet för taktiksnack med grillparty,



I början såg det seriöst ut och mycket teamsnack kräver mycket öl och mummelman.



Nu börjar ögonen bli lite suddiga efter mer öl än taktiksnack, eller var det nu mina ögon som blev suddiga?
Men hur som helst maten var god och vädret perfekt vad mer kan man önska sig.....



Min Mor fyllde 80 år ett stort grattis!!! Hon firade dagen hemma hos oss på Yddingegården med nyinförskaffade vakthunden Bella.  



Sara med kusinen Henrik med frugan Johanna grattade också Farmor/Mormor Kerstin



Min dotter Ronja var där i bästa festklädseln.



Min son Carl var där



Min dotter Annie med pojkvännen Mattias var där



Min dotter Sara var där



Sonja och min fru Marie var där



Och vad bjuder då en 80 årig vegeterian på? Jo rökt regnbågslax vilket smakar fantastiskt gott.



En liten present från oss på Yddingegården med en varningsskylt för eventulla inbrottstjuvar!!!!!! 


Mamman kommer hem från BB med fyrlingar.
Då utbrister storasyser Ann-Sofi: Det är nog bäst att du och pappa börjar ringa runt genast, för det blir nog värre att bli av med dom där än med kattungarna
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0