På tal om veboa!!!!

Problemet är inte att bli inlåst i vebo utan, problemet ligger i att utsläppt!!!!

Marie styr i stugan med järnhand och ni vet datorn är i stugan och varje gång jag skall använda den släcker Marie ner den!!!

Men det finns andra problem -23grader gör bilen slö så i morse fick jag investera i nya batterier för att få igång Landcruisern men nu går den som ett skott.
Pratade med Bertil Mårtensson de har haft -32 grader nere vid sjön så det är tur vi bor lite högre.
Laddar skotrarna för fullt så vi kan ut och åka, men först får vi hoppas på lite vamare väder, det är för kallt att åka då det är -15 eller lägre.



Vad har hänt har ratten trillat av Grand Cherokeen eller??????

Nä de kör Marios óch jag lovar, jag och Stefan skall köra hem också efter att sett Maríe & Nettan köra Wii!!!
Har ni kallat på ett marsvin eller på en fransman så vet ni att det är bara dessa som kan uttala wii på rätt sätt.  


Min fru och jag satt vid ett bord på min gymnasieträff när vi såg en
full kvinna vid ett annat bord, alldeles ensam, tömmande en drink
efter den andra.
Frugan frågade: "Känner du henne?"
Jag suckade. "Hon är min gamla flickvän. Vad jag fått höra började hon
dricka direkt efter att vi bröt med varandra för länge sedan. Hon lär
inte ha varit nykter sen dess."
"Herregud", sa frugan. "Vem kunde tro att någon kunde fira så länge?"

-------

Det var den värsta vintern i mannanminne.
Flera meter djup snö och minst trettio minusgrader i över 14 dagar.
Vargavinter!
Men Andersson var tvungen att hålla igång sina killar i snöskottarsvängen.
När han kommer förbi Svensson och Olsson ser han att dom står där
alldeles blåfrusna och hänger på sina spadar.
- Skotta på gubbar! tjoar Andersson. Annars fryser ni arslet av er!
- Lugna ner dig, Andersson! tjoar de tillbaka.
Här ser du ett par man som kan frysa!

--------

Tjejen ville göra en 69:a med sin nye pojkvän.
Han var oerfaren men sa OK.
När dom lagt sig tillrätta, fes tjejen...varpå hon började fnissa.
Dem la sig tillrätta igen, tjejen fes igen.
Killen reste på sig och tog på sig kläderna.
- Vad är det undrade tjejen?
- Jag tänker inte ligga och lukta på 67 till sa killen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0