Ledig hm.

Sitter här i stugan och känner mig totalt isolerad, telefonen har inte ringt på säkert 20 minuter.
Nä, isolerad på ett positivt sätt, har ringt Fredrik två gånger, min nya kollega i SBV Autocenter AB. 
Från och med 1/1 2010 har jag sålt 50% av min firma till Fredrik som kommer från entreprenadbranchen.
Tanken är att vi skall bredda oss i SBV samt komplettera varandra inför framtiden som ett växande företag.
Tyvärr kommer inte den nya hemsidan att vara klar till den 1/1 men vi jobbar på det.
Som sagt Fredrik får tjuvstarta lite här i mellandagarna.



Var ute för en stund sedan och tog detta foto klockan är ca 11.00, solen skiner det är -22 grader och helt vindstilla och 1 m snö.
En helt fantastisk dag men kallt som fa-n för en skåning, men vi är ett segt släkte så vi vänjer oss, bara till att klä på sig som en michelingubbe.
Nu skall vi åka till Bibbi och Kurt och önska God Jul, de är våra vänner på orten Klövjö, ser efter våra hus och plogar snö när det behövs.
Och snart kommer Nettan, Stefan & Loffe de var i Mora sist de ringde.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0