Dessa fantastiska besökare

Hej alla otroligt att ni tittar in på min sida fast jag är så...dålig på uppdateringar.
Det är ju så att inget fantastiskt händer, fast det är full fart mot jul.
Jul stress? tja.. skulle tro att det är fler än grisen som inte tror på ett liv efter jul med tanke på allt som alla bara måste göra innan ....
För övrigt undrar jag om inte grisen klarar sig bäst, då diverse reportage på teven om grisens välbefinnanden och kulting-febern gör att folk föredrar kalkon.
Men då skulle ni sett den genmodifierade kalkonen som min käre vän John Rasby skickade till min mobil!!

Jag bara säger bara fy f-aan... tror jag skall hålla mig till bananer och nötter, men då tänker man på apor och då tänker man ju automatiskt på aids och då är det nog bättre med kulting feber så då får det nog bli julskinka i år med.
Förövrigt har man ju tagit spruta mot fenomenet kulting feber hm,hm om det nu var det sprutan skall skydda mot vad vet jag läste inte det finstilta, kanske är sprutan kemisk kastrering för oss som har minst fyra barn....

På så vis kan vi ta emot fler ensama flyktingbarn vilket väl är en god tanke så här i jultid men det är bara pojkar mellan 15-20år som kommer till Sverige var är alla brudarna???? De måste ha det bra i hemlandet eller kanske redan är gifta och försörjda sedan minst 5år? Vad vet jag..

Innan jag fullständigt bryter ihop måste jag berätta att på lördag åker vi till Celle (Tyskland) på julmarknad, skiter i Svensk jul stress!!! dricker gluhwein & choklad med schuss, äta gott ihop med några glada kompisar det är jul!

Jo föresten! på sista tävlingen fick vi en fråga om vi var intresserad av att köpa lite kött. tja varför inte, men då skall jag ha hornen med!



Nu hänger köttet på mörning och hornen ihop med huvudet är nertryckt i frösaboxen....
Jag säger bara fyfan vad stora horn!!!!
Tänkt är att det skall pryda gillestugan, Marie har planer på att ersätta ögonen med röda lampor som hon kan styra med dimmer så när de lyser ilsket röda är det dax att gå och lägga sig.. var får hon allt i från???

 


En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Solna.
För att göra ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är
en AIK-supporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om dom också är det. Alla utom en liten
flicka räcker upp handen.
Fröken tittar förundrat på flickan och frågar:
"Lisa, varför räcker inte du upp handen?"
"För att jag inte är en AIK-supporter", svarar hon.
Fröken, fortfarande förundrad frågar:
"Om du inte är en AIK-supporter vad är du då?"
"Jag är en HBK-supporter och en stolt sådan," svarar Lisa.
Fröken kan inte tro sina öron. "Lisa, varför är du en HBK-supporter?"
"För att min mamma och pappa är från Halmstad, och min mamma är en HBK-
supporter och min pappa är en HBK-supporter, därför är jag också en HBK-
supporter.
"Jasså," svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att
vara en HBK-supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden.
Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare
och din bror, en biltjuv. Vad hade du varit då?"
"Då," svarar Lisa. "Då hade jag varit en AIK-supporter

---------
En gammal man bor ensam på en gård. Han skriver till sin enda son,  Petter, som avtjänar ett fängelsestraff.
  
 Min Käre son Petter!
Jag mår inte så bra nu för tiden. Jag orkar nog inte satta potatis i år. 
Jag börjar att bli för gammal för att vända potatislandet med spade,  även om det inte är så stort. Jag önskar att du var här.
Du skulle ha  ordnat det där På ett kick.

  
 Hälsningar
 Pappa
   
 En dryg vecka senare får bonden Detta svar:
Kära Pappa!
 Du får på inga villkor gräva i potatislandet, för det var där jag grävde ner likena.
 Hälsningar Petter 
  
Nästa morgon väller det in poliser och kriminalare mm på gården. 
De gräver upp hela landet men finner inte några lik eller benrester! 
De ber bonden om ursäkt och drar iväg.

  
 Några dagar senare mottar bonden ett nytt brev från sin son: 
 Kära pappa,
  Nu kan du Satta potatisen i jorden. Det var det bästa jag kund åstadkomma här inifrån

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0