Jobbet inkräktar för mycket på fritiden....

Har gått med stor ångest och tänkt på Rocks tävling i helgen, vore det inte för jobbet skulle bilen varit klar.
Nu får man istället gratulera Bengt Siggehulk till segern men kul ändå mycket av delarna kommer från SBVAB.
Igår var vi på fest hos min bror Per som fyllde 60år, åren emellan oss måste ha ökat jag som har sååå många år  till 40 eller var det 50 hm, nog om detta.



I dag har vi målat och klätt in hållaren för sandstegarna, så här bra blev det.



En massa extra lampor har vi monterat



Hållare att slänga winchlinan runt är nu monterad i morgon kväll fortsätter bygget, för ikväll är det Harry Potter film som gäller på biografen.



— Jag skulle vilja köpa en bok om barnuppfostran.
— De är tyvärr slut.
— Jaha, då tar jag en bok om självbehärskning.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hört vid Genesarets sjö:
Jag ger fullständigt fan i vems son du är.
Här kan du integå omkring när vi ska fiska.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NÅGRA VISDOMSORDl
---
Dansgolvet är till för dem som inte har råd att sitta ibaren.
---
Det finns två teorier när det gäller att diskutera med kvinnor.
 Ingen av dem fungerar.
---
Det finns tre sorters människor.
De som kan räkna och de som inte kan.
---
Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0