Vår känslorna kommer!!

Nu är defenitivt våren här tofsvipor,skator,harungar och gräsklipparen!!
Har klippt gräset för första gången här i veckan under arbetstid, sådant får inte störa fritiden och offroadbygget.
Igår gjorde Göran och jag den sista svetsningen hemma hos Göran innan lackering på challenge bygget, sen drog jag hem den till oss.



Här syns de nya skärmbreddarna a´lá Göran Friberg



Vi har försökt spara vikt och göra allt så smidigt som möjligt.



Men som sagt vårkänslorna är över oss så jag tog frun på en liten runda i kvälls solen i lill bilen.
Snart är det dax att lägga i båten som sagt tidigare så åker vi motorbåt och inte något sådandär miljövänlígt segelskit.
Jag hittade ett bra citat över hur det är att åka segelbåt:

"Segling är konsten att bli våt och må illa medan man sakta färdas ingenstans till en stor kostnad!"

Nog om detta imorgon skall Göran och jag börja lackjobbet, sen på kvällen skall vi till Mats Magnusson och lära Göran flugfiska.

Återkommer med hur de artarsig då vi nästa helg skall till Harasjömåla och fiska Regnbåge.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0